ÁSZF

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni webshopunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. A webshop működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatóak meg:

  • Üzemeltetői adatok ismertetése
  • Megvásárolható termékek körének bemutatása
  • Rendelési információk ismertetése
  • A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk
  • Rendelés lépéseinek bemutatása
  • A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének ismertetése
  • Házhoz szállítással kapcsolatos információk, tudnivalók bemutatása
  • Házhoz szállítás díjszabásáról szóló tájékoztató ismertetése
  • Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
  • Jótállási, garanciális információk, tudnivalók
  • Az elállási jog ismertetése
  • Elállási jog gyakorlásának menetéről szóló tájékoztató
  • Minőségi kifogások kezelése, panaszkezelés, ügyfélszolgálat
  • A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató


Adatkezelési információk

Szolgáltató adatok:

Név: Simon Szimonetta Egyéni Vállalkozó
Székhely: 2030 Érd, Balatoni út 60.
Adószám: 68604068133
Főtevékenység: 9604 – Fizikai közérzetjavító szolgáltatás
Szerződés nyelve: Magyar
Elektronikus elérhetőség: [email protected]
Telefonos elérhetőség: +36-30- 4124383
Számlavezető bank: OTP Bank
Elszámolási számlaszám: 1170402121446957
Tárhely szolgáltató neve: Maxer Hosting Kft.
Elérhetősége: 1134 Budapest Lehel u. 4/c

HATÁLYOSSÁG


Az ÁSZF kiterjed a simonszimonetta.hu oldalon található letölthető anyagokra, Boost Training Live csomagokra, sportruházatra, információkra, valamint az összes igénybevett szolgáltatásra. Az ÁSZF 2018. november 15-től visszavonásig hatályban marad. A szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a szabályzatot.

Termékkínálat leírása:

A www.simonszimonetta.hu weboldalon sportruházatot, letölthető edzésprogramokat és Boost Training Live csomagokat találhat.


A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem minden esetben tartalmazzák a házhoz szállítás díját. A házhoz szállítás díja 1990 Ft Magyarország egész területére. Külföldre szállítás esetén egyéni díjszabás.


Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

A felhasználó megrendeléssel elfogadja a felhasználási feltételeket, miszerint a videós anyagokhoz tartozó felhasználási kódot, illetve a videót nem adja ki harmadik személynek, és azt kizárólag saját és otthoni felhasználásra tölti le a privát csoporton belüli tartalmakat nem osztja tovább különböző közösségi platformokon.

A felhasználó vállalja, hogy a letöltött edzésprogramot és a Boost Training by Szimi privát csoportban meglévő tartalmakat nem adja tovább, nem árulja, nem terjeszti mások számára is elérhető nyilvános felületeken. Amennyiben a szolgáltató tudomást szerez a letöltött online edzésprogramok terjesztéséről, jogosult jogi lépések megtételére, valamint 500.000 azaz ötszázezer forint kötbér és az okozott kár megtérítésének követelésére.

Amennyiben a szolgáltató tudomást szerez a Boost Training Live by Szimi privát csoport tartalmainak terjesztéséről, a megrendelő azonnali kizárását eredményezi a privát csoportból.

Online letöltés esetén a szerződés tárgya egy immateriális formában létező adathalmaz, valamint ehhez az adathalmazhoz való hozzáférés biztosítása (nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom szolgáltatása).

A Korm. rendelet szerint a fogyasztó nem mondhatja fel a szerződést, ha a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezését adta ahhoz, hogy a szerződés teljesítése a felmondási határidő letelte előtt megkezdődjön, és a beleegyezés megadásával egyidejűleg nyilatkozik annak tudomásulvételéről, hogy a beleegyezéssel elveszti felmondási jogát.

A felhasználó a letölthető videós edzésprogramokat illetve a Boost Training Live by Szimi privát csoportban történő edzéseket csak saját felelősségre alkalmazza, az esetleges önhibából fakadó sérülések végett, a szolgáltatót semmilyen felelősség nem terheli.

Amennyiben a felhasználó meglévő egészségügyi problémákkal küzd, az edzésprogramok megkezdése előtt konzultáljon kezelőorvosával. A szolgáltató nem vállal felelősséget semmilyen egészségügyi problémáért.

A felhasználó a programok megrendelésével tudomásul veszi, hogy az edzésprogramok útmutató jellegűek, nem minősülnek egészségügyi utasításnak, nem személyre szabottak és nem veszik figyelembe az adott vásárló esetleges egészségügyi problémáit.

A szolgáltatás eredményességének ideje nem meghatározható.

A szolgáltató nem garantálja a testsúly csökkenést, nem vállal felelősséget az elvártakhoz képest lassabban bekövetkező formálódás, testsúly változás miatt, az edzésprogram hatékonysága a függ a megrendelő életmódjától és fizikai, genetikai adottságaitól is.

A megrendelő tudomással bír arról, hogy az simonszimonetta.hu oldalon lévő edzésprogramok
nem gyógyításra irányulnak, nem minősülnek orvosi vizsgálatnak, nem alkalmasak egészségügyi panaszok kezelésére.

Rendelési információk

Rendelés menete:


1. A Megrendelés gombra nyomás után kérjük töltse ki a Számlázási/Szállítási adatait, megjegyzést írhat a megrendeléséhez.
2. Az adatok megadását követően a ” Megrendelés” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését.
3. E-mail-ben a megrendelés elküldését követően automatikus visszaigazolást kap.
4. A beérkezett megrendelést követően a termék összegét banki utalással szükséges kiegyenlíteni.

A megrendelések feldolgozása:


A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 10-16 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.

Ügyfélszolgálatunk minden esetben telefonon vagy e-mailben visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. Ez a visszaigazolás nem összetévesztendő a rendszer által automatikusan megrendeléskor generált visszaigazoló e-maillel. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 2 munkanapon belül.

A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Nem vállalunk felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének módja:


A rendelések fizetése és szállítási költsége banki átutalással történhet. Sikeres vásárlás esetén a szolgáltató a foglalás során megadott e-mail címre visszaigazoló emailt küld. Amennyiben Ön 2 órán belül nem kapja meg a visszaigazoló emailt, és azt a spam mappában, vagy levélszemét könyvtárban sem találja, lépjen kapcsolatba a velünk a [email protected] e-mail címen.

Ön a vásárlásról kiállított számlát a rendelése kiküldésekor online kapja meg. A számlát szükség esetén csomag is tartalmazhatja. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Házhoz szállítás, információk:


Webshopunk megrendeléseit Futárszolgálat teljesíti 2-3 munkanapon belül. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni.

Házhoz szállítás díjszabása:


A házhoz szállítás díja Magyarország területén belül: 1990 Ft


Külföldi szállítás esetén egyedi díjszabás.

A simonszimonetta.hu termékeit kockázat nélkül megrendelheti, mert ha Ön nem elégedett a termékkel azt kézhezvételtől számított 15 napon belül indoklás nélkül küldje vissza, és mi visszautaljuk 7 napon belül az Ön által korábban kifizetett teljes összeget, és a termék kiszállításával kapcsolatban felmerült egyéb költségeket is.

Kivételt képeznek a letölthető online edzés videók és a Boost Training Live 1 virtuális csomag.

Visszaküldés címe:
Név: Simon Szimonetta Egyéni Vállakozó
Cím: 1042 Budapest Munkásotthon u. 8. NANO FITNESS VIP

Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni!

Elállás joga:


A Vevő a termékcsomag kézhezvételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a 45/2014. Kormányrendelet szabályozása értelmében.

Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli.
Elállás esetében a terméket ajánlottan, vagy tértivevényesen kérjük feladni az Eladó székhelyére, lehetőség szerint az értékesítésről kiállított eredeti számlával együtt. Kérjük, hogy a bankszámlaszámát, és a bankszámla tulajdonos nevét, melyre a termék díjának visszautalását kéri, mellékelje szintén a visszaküldött termékhez.

Jelen tájékoztató hiányában jogosult a fogyasztó három hónap elteltéig gyakorolni az elállási jogát. Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.


Bizonyos esetekben azonban nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog.

Ilyen esetek az alábbiak:

Olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgások, ingadozásoktól függ.
Kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra, gyorsan romló élelmiszerek esetén.
Hang, illetve kép, vagy szoftver esetén, ha a csomagolását felbontotta.

A vállalkozó a termék visszaérkezését követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 7 napon belül visszatéríti a termék vételárát a fogyasztó részére.


Elállás jog gyakorlásának menete:


Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttassa vissza a cégünk címére.

Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Igény szerint cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük csomagfeladási szándékáról, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetni. Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli!


Minőségi kifogások kezelése, panaszkezelés, ügyfélszolgálat:

Minőségi kifogása esetén panaszát kérjük jelezze felénk postai úton, e-mailben vagy telefonon, hogy kicserélhessük a terméket.


Szállítással kapcsolatos, webshoppal kapcsolatos problémái, kérdései esetében is bátran keressen minket.

A bejelentését, ügyfélszolgálati kérdéseit a következő címeken tudja megtenni, feltenni:
Székhely, postacím: 1042 Budapest Munkásotthon u. 8 Nano Fitness VIP

Telefon: 06-30-4124383 munkanapokon 10:00-16:00

E-mail: A fenti ügyfélszolgálati időszakon kívül elektronikus úton a [email protected] e-mail címen.

Ha a jogosnak vélt panaszát véletlenül elutasítják, kérjük vegye igénybe az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetés Békéltető testület díjmentes eljárását:

Megyei Békéltető testületek elérhetőségei


Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500
Fax száma: (76) 501-538
E-mail cím: [email protected];

Baranya Megyei Békéltető Testület
Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.
Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.
Telefonszáma: (72) 507-154
Fax száma: (72) 507-152
E-mail cím: [email protected];

Békés Megyei Békéltető Testület
Címe: 5601 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775
Fax száma: (66) 324-976
E-mail cím: [email protected];

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870
Fax száma: (46) 501-099
E-mail cím: [email protected];

Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
E-mail cím: [email protected];

Csongrád Megyei Békéltető Testület
Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék
Fax száma: (62) 426-149
E-mail cím: [email protected];

Fejér Megyei Békéltető Testület
Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefonszáma: (22) 510-310
Fax száma: (22) 510-312
E-mail cím: [email protected];

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217
Fax száma: (96) 520-218
E-mail cím: [email protected];

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
Telefonszáma: (52) 500-749
Fax száma: (52) 500-720
E-mail cím: [email protected];

Heves Megyei Békéltető Testület
Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.
Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék
Fax száma: (36) 323-615
E-mail cím: [email protected];

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.
Telefonszáma: (56) 510-610
Fax száma: (56) 370-005
E-mail cím: [email protected];

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszáma: (34) 513-010
Fax száma: (34) 316-259
E-mail cím: [email protected];

Nógrád Megyei Békéltető Testület
Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a
Telefonszám: (32) 520-860
Fax száma: (32) 520-862
E-mail cím: [email protected];

Pest Megyei Békéltető Testület
Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.
Telefonszáma: (1)-269-0703
Fax száma: (1)-269-0703
E-mail cím: [email protected]
Honlap cím: www.panaszrendezes.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület
Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.
Telefonszáma: (82) 501-000
Fax száma: (82) 501-046
E-mail cím: [email protected];

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180
Fax száma: (42) 311-750
E-mail cím: [email protected];

Tolna Megyei Békéltető Testület
Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.
Telefonszáma: (74) 411-661
Fax száma: (74) 411-456
E-mail cím: [email protected];

Vas Megyei Békéltető Testület
Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefonszáma: (94) 312-356
Fax száma: (94) 316-936
E-mail cím: [email protected];

Veszprém Megyei Békéltető Testület
Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1.
Telefonszáma: 88/429-008, vagy 88/814-111 (VKIK)
Fax száma: 88/412-150 (VKIK fax száma)
Fogadóóra: kedden 08:00 – 13:00, ekkor közvetlenül hívható telefonszám: 88/814-121
E-mail cím: [email protected]
web: www.bekeltetesveszprem.hu

Zala Megyei Békéltető Testület
Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.
Telefonszáma: (92) 550-513
Fax száma: (92) 550-525
Név: dr. Koczka Csaba
E-mail cím: [email protected]

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Webáruház hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő legfeljebb egy év.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Webáruház nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet.

Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Jótállás (amennyiben szerződés vagy jogszabály alapján a webáruház tulajdonosa kötelezett jótállás biztosítására)

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Hibás teljesítés esetén szerződés/jogszabály alapján a Webáruház jótállásra köteles.

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja

1. Személyes bejelentés
A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónál
Név: Simon Szimonetta Egyéni Vállakozó
Székhely címe: 2030 Érd, Balatoni út 60.
E-mail: [email protected] Telefon: 06-30- 4124383
Ekkor a Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:
– a vásárló nevét, címét,
– a termék megnevezését, vételárát,
– a vásárlás időpontját,
– a hiba bejelentésének időpontját, – a hiba leírását,
– a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,
– a kifogás rendezésének módját.
Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti. A jegyzőkönyv másolatát a vásárló átadja.

2. Írásban történő bejelentés
A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak (1024 Budapest Munkásotthon u. 8. Nano Fitness VIP küldött levélben, vagy elektronikus levélben ([email protected] ).
Ekkor a levélnek tartalmaznia kell: – a vásárló nevét, címét,
– a termék megnevezését, vételárát,
– a vásárlás időpontját,
– a hiba bejelentésének időpontját,
– a hiba leírását,
– a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.